حفاظت از دست‌ها

فروشگاه ابزارآلات

حفاظت از دست‌ها

۱۵ بازديد

تجهيزات حفاظت از دست در اشكال مختلف نظير دستكش‌هاي دو و پنج انگشتي و يا بدون انگشت وجود دارند كه هريك بر اساس نوع شغل، كارايي متفاوتي دارند. در برخي از دستكش‌ها وجود آستين‌هاي بلند، حفاظت لازم از ناحيه مچ، ساعد و حتي بالاتر ضروري مي‌شود. بعضي از دستكش‌ها به ويژه انواع لاستيكي كه در محيط‌هاي گرم بكار گرفته مي‌شوند، براي جذب عرق و تأمين راحتي بيشتر داراي آستر كتاني مي‌باشند.
بعضي از دستكش‌ها نيز براي محافظت در برابر اشعه ايكس و ساير تشعشعات سرب به كار ميروند. دستكش‌هاي چرمي براي حفاظت در برابر جرقه، شعله و فلزات مذاب حاصل از عمليات جوشكاري و برشكاري و غيره به كار مي‌روند. دستكش‌هاي مشبك فلزي يا بافته‌شده از سيم براي محافظت در برابر بريدگي و خراشيدگي ناشي از جابجايي قطعات فلزي، شيشه‌اي و همچنين كار با چاقو، استفاده مي‌شوند. كارگراني كه با انواع مختلف ماشين‌هاي مته، ماشين‌هاي كله زني و ساير ماشين‌ها كار مي‌كنند كه قطعات متحرك آن‌ها احتمال گرفتن دست يا دستكش را دارند نبايستي از دستكش استفاده نمايند. كارگراني كه با برق سر و كاردارند بايد از دستكش‌هاي لاستيكي يا جنس مخصوص مشابه ديگري كه عايق الكتريسيته بوده و مقاومت الكتريكي آن متناسب با ولتاژ مربوطه بنا به تشخيص وزارت كار باشد استفاده نمايند. كارگراني كه با مواد خورنده از قبيل اسيدها و قلياها سر و كار دارند بايد از دستكش‌هاي ساخته‌شده از لاستيك طبيعي يا مصنوعي يا پلاستيكي نازك و نرم استفاده نمايند. دستكش‌هاي كارگراني كه با مواد سمي تحريك‌كننده و يا عفوني كار مي‌كنند بايد داراي مقاومت كافي در مقابل مواد مذكور در بالا بوده و كوچك‌ترين سوراخ يا پارگي نداشته باشد. 

فروشگاه ابزارآلات ارائه دهنده كليه محصولات و ابزارآلات فني است.

 

 

فروشگاه ايران ايمن ابزار ارائه دهنده كليه ابزارآلات برقي و شارژي ماند ميني فرز ، تجهيزات آتش نشاني دريل پيچ گوشتي شارژي، جعبه بكس، انواع كارواش شامل كارواش خانگي و كارواش صنعتي  و محصولاتي مانند چسب ايزوگام ايزوفيكس مي باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.