آرشیو اسفند ماه 1399

فروشگاه ابزارآلات

كارواش خانگي چيست ؟ انواع آن به همراه كاربرد ها

۱۴ بازديد

كارواش خانگي چيست واتر جت يكي از متداول ترين دستگاه هاي مورد استفاده در منازل و يا گاراژها به منظور ايجاد پاكيزگي مي باشد .

اصول كار اين دستگاه به اين صورت است كه موتور آن آب را با فشار بسيار بالا از طريق نازل به بيرون هدايت مي كند و بر سطح مورد نظر مي پاشد ، فشار بالاي آب موجب تميزي سطح مورد نظر از جرم و آلودگي مي شود .

در سال هاي اخير از كارواش يا واتر جت به عنوان يك ابزار پر قدرت و كار آمد در صنايع مختلف مورد استفاده قرار گرفت .

اما سهولت استفاده از آن و كاربري بسيار عالي اين ابزار موجب شد كه پاي به بازار مصرف خانگي نيز باز كند و تنها محدود به مصارف صنعتي نگردد و انواع و اشكال مختلف آن به بازار عرضه گردد .

كاربرد اصلي واتر جت يا كارواش خانگي چيست انجام عمليات شستشو  و نظافت سطوح از آلودگي توسط فشار آب مي باشد .

اين دستگاه ها معمولا داراي اندازه هاي مختلف مي باشند كه عمدتا به سه دسته كوچك، متوسط و بزرگ تقسيم بندي مي شوند .

 

فروشگاه ابزارآلات ارائه دهنده كليه محصولات و ابزارآلات فني است.

 

 

فروشگاه ايران ايمن ابزار ارائه دهنده كليه ابزارآلات برقي و شارژي ماند ميني فرز ، تجهيزات آتش نشاني دريل پيچ گوشتي شارژي، جعبه بكس، انواع كارواش شامل كارواش خانگي و كارواش صنعتي  و محصولاتي مانند چسب ايزوگام ايزوفيكس مي باشد.

حفاظت از دست‌ها

۱۵ بازديد

تجهيزات حفاظت از دست در اشكال مختلف نظير دستكش‌هاي دو و پنج انگشتي و يا بدون انگشت وجود دارند كه هريك بر اساس نوع شغل، كارايي متفاوتي دارند. در برخي از دستكش‌ها وجود آستين‌هاي بلند، حفاظت لازم از ناحيه مچ، ساعد و حتي بالاتر ضروري مي‌شود. بعضي از دستكش‌ها به ويژه انواع لاستيكي كه در محيط‌هاي گرم بكار گرفته مي‌شوند، براي جذب عرق و تأمين راحتي بيشتر داراي آستر كتاني مي‌باشند.
بعضي از دستكش‌ها نيز براي محافظت در برابر اشعه ايكس و ساير تشعشعات سرب به كار ميروند. دستكش‌هاي چرمي براي حفاظت در برابر جرقه، شعله و فلزات مذاب حاصل از عمليات جوشكاري و برشكاري و غيره به كار مي‌روند. دستكش‌هاي مشبك فلزي يا بافته‌شده از سيم براي محافظت در برابر بريدگي و خراشيدگي ناشي از جابجايي قطعات فلزي، شيشه‌اي و همچنين كار با چاقو، استفاده مي‌شوند. كارگراني كه با انواع مختلف ماشين‌هاي مته، ماشين‌هاي كله زني و ساير ماشين‌ها كار مي‌كنند كه قطعات متحرك آن‌ها احتمال گرفتن دست يا دستكش را دارند نبايستي از دستكش استفاده نمايند. كارگراني كه با برق سر و كاردارند بايد از دستكش‌هاي لاستيكي يا جنس مخصوص مشابه ديگري كه عايق الكتريسيته بوده و مقاومت الكتريكي آن متناسب با ولتاژ مربوطه بنا به تشخيص وزارت كار باشد استفاده نمايند. كارگراني كه با مواد خورنده از قبيل اسيدها و قلياها سر و كار دارند بايد از دستكش‌هاي ساخته‌شده از لاستيك طبيعي يا مصنوعي يا پلاستيكي نازك و نرم استفاده نمايند. دستكش‌هاي كارگراني كه با مواد سمي تحريك‌كننده و يا عفوني كار مي‌كنند بايد داراي مقاومت كافي در مقابل مواد مذكور در بالا بوده و كوچك‌ترين سوراخ يا پارگي نداشته باشد. 

فروشگاه ابزارآلات ارائه دهنده كليه محصولات و ابزارآلات فني است.

 

 

فروشگاه ايران ايمن ابزار ارائه دهنده كليه ابزارآلات برقي و شارژي ماند ميني فرز ، تجهيزات آتش نشاني دريل پيچ گوشتي شارژي، جعبه بكس، انواع كارواش شامل كارواش خانگي و كارواش صنعتي  و محصولاتي مانند چسب ايزوگام ايزوفيكس مي باشد.